Порядок надання послуг
У центрі нашої уваги - клієнт і його потреби!
Інформаційний лист про надання послуг
Основні принципи роботи школи Дешко – професіоналізм, якість послуг і персональна відповідальність.
Керівники школи – Дешко Руслан Миколайович і Дешко Ольга Андріївна – гарантують клієнтам особистий контроль якості послуг, моніторинг побажань і контакт з клієнтами на співбесідах, по телефону +380990816789 і за допомогою ел. пошти: deshko.school@gmail.com
Вивчення мов – не самоціль, а оволодіння інструментом, який веде до успіху
    1. «Підприємець» надає послуги з обраної фізичною особою (в подальшому «Клієнт») програми, а «Клієнт» оплачує послуги згідно з тарифом.

    2. Обов'язки «Підприємця».

    2.1 Надавати послуги з обраної програми.

    2.2 Програма «Вивчення іноземних мов».

    Проводити протягом кожного місяця не менше 8 занять навчання згідно з діючим тарифом. В січні – не менше 6 занять.

    2.3 Навчання здійснюється за допомогою методичної літератури (матеріал до курсу видається на початку навчального року, домашнє читання оплачується в січні, видається з 1 лютого). Зміст домашнього читання відповідає віковим особливостям та інтересам студентів. Основна мета цього виду діяльності – навчити сприймати аудіо матеріал на слух.
    Ми крок за кроком формуємо навичку Listening, яка є невід'ємною частиною іспитів ДПА, ЗНО та міжнародних іспитів TOEFL, FCE, IELTS.

    Відмова «Клієнтом» придбати методичні посібники є підставою для припинення надання послуг. Придбаний методичний матеріал поверненню не підлягає. Якщо «Клієнт» систематично забуває свої матеріали і йому роблять додаткові копії, то ці копії оплачуються додатково по ринковому тарифу.

    2.4 Договір з «Клієнтом» не укладається, про порядок надання послуг «Клієнт» інформується інформаційним листом на сайті школи www.deshkoschool.com.ua

    3. Обов'язки «Клієнта».

    3.1 Внести передплату в сумі вартості матеріалів та навчання за вересень після проходження співбесіди під час формування груп.

    Передплата являється гарантією резервування місця в групі на обраному філіалі. Передплата є обов'язковою для всіх студентів. В разі відсутності передплати, «Підприємець» не несе відповідальність за наявність місць у навчальній групі відповідного рівня і віку. До 1 вересня передплата повертається 100%. Після 1 вересня передплата не повертається. Відмова у вигляді смс на Вайбер не розглядається.

    «Клієнт» гарантує, що має усе необхідне обладнання для ефективного навчання он-лайн (обов'язково ввімкнена камера і справний мікрофон). Відсутність робочої камери і мікрофона є підставою для припинення надання послуг.

    Групи формуються за віком і рівнем володіння мовою. Групові тарифи діють у випадку наявності в групі не менше 4 осіб. Якщо в групі ( міні група) менша кількість осіб, собівартість навчання становить суму проплат 4 студентів, поділену на реальну кількість осіб. Максимальна кількість учнів у групі – 8 осіб. У разі реорганізації групи, «Клієнту» пропонують іншу групу відповідно до рівня та віку.

    3.2 Оплата за навчання здійснюється до 1 числа місяця, в якому будуть надані послуги (у вересні – за жовтень, у жовтні – за листопад і т.д.). Клієнти, що не заплатили за навчання, з 1 числа до занять не допускаються, місце в групі не зберігається.

    3.3 Для клієнтів, що займаються індивідуально, заняття проводяться за умови 100% передплати згідно з індивідуальним графіком. Якщо «Клієнт» не з'явився на заняття, не попередивши викладача не менше ніж за 12 годин в робочі дні – заняття вважається проведеним, і оплата такого заняття становить 50% від тарифу. Смс повідомлення без відповіді менеджера або викладача вважаються не дійсними.

    3.4 Регулярно відвідувати заняття.

    3.5 Належно поводитись до, після та під час занять. Не смітити. Буде відмовлено в послугах тим студентам, які наноситимуть матеріальні та моральні збитки на орендованих площах та підходах до них (коридори приміщень, туалети і т.п.)

    Клієнти, які нанесли збитки, будуть відшкодовувати наслідки 100% по ринкових тарифах.

    3.6 Надати для контакту номер телефону у Viber. «Підприємець» зобов'язаний надавати інформацію про відпрацювання та домашні завдання у групі Viber, а «Клієнт», який пропустив заняття і отримав інформацію, зобов'язаний підтвердити отримання інформації безпосередньо на Viber телефона викладача.

    3.7 Клієнт дає згоду на використання в соцмережах фото та відео матеріалу, зробленого під час навчального процесу.

    4. Права «Підприємця».

    4.1 «Підприємець» не гарантує проведення занять на орендованих площах, якщо йому буде відмовлено в оренді або обмежено доступ до орендованих приміщень.

    4.1.1. Послуги під час повітряних тривог не надаються. За скасовані частково або повністю уроки під час повітряних тривог кошти не перераховуються, такі уроки «Підприємцем» не відпрацьовуються.

    Батьки клієнтів молодше 16 років зобов'язані надати «Підприємцю» письмову інструкцію, як діяти під час тривоги:

    1) дозвіл відпустити дитину з уроку саму, бо дитина самостійно прийшла на урок;

    2) не відпускати дитину додому без батьків.

    Такі батьки, в свою чергу, гарантують знаходитись біля місця надання послуг і бути готовими забрати дитину по сигналу тривоги.

    4.2 Повернення грошей за пропущені заняття не проводиться.

    4.3 Відпрацювання пропущених занять проводиться по суботах в спеціально організованих групах в співвідношенні 1:2
    (1 відпрацювання за 2 пропущених заняття) до 30 травня. За уроки, пропущені в травні і не відпрацьовані до 30.05 гроші не перераховуються. Пропущені заняття відпрацьовуються протягом 2-х тижнів з того моменту, коли клієнт з'явився на занятті. «Підприємець» не несе відповідальність за невідпрацьовані вчасно пропуски, на відпрацювання приходять по запису свого викладача.

    Якщо студент з поважної причини не може відпрацьовувати матеріал по суботах, призначаються індивідуальні заняття за додаткову платню згідно з діючим тарифом.

    Під час онлайн навчання відпрацювань немає. Студент переглядає запис уроку, який пропустив, виконує завдання і надсилає його своєму викладачу ( дивись « Положення про дистанційне навчання»).

    4.4 Навчальний рік триває 10 місяців для учнів від Low Elementary 1 ("Friends Starter" ) до FCE 2 (Upper Intermediate 2),
    з вересня по червень включно.

    Учні програм "Get Ready" та "Chatterbox" закінчують заняття у травні (бажаючі можуть продовжити навчання у червні). Для бронювання місця в групі наступного рівня з вересня місяця, батькам пропонують внести передплату в сумі вартості матеріалів і вартості навчання у вересні.

    Навчальна програма кожного рівня містить матеріал, необхідний для успішного складання підсумкових блоків.

    Мінімальний прохідний відсоток – 70%, отримавши 70 і більше відсотків, зараховуюьтся на наступний рівень згідно з рівневою системою. Якщо студент не набрав необхідний відсоток, йому пропонується перездача в серпні за додаткову платню. Інакше студент буде змушений прослухати курс повторно.

    Для дорослих повний курс триває 10 місяців (вересень - червень). Дорослі блоки не здають, але для отримання сертифікату замовляють за додаткову платню 2 індивідуальних заняття, складають підсумковий тест і отримують сертифікат з прописаним у ньому результатом.

    4.5 Бажаючі за додаткову платню отримують сертифікат. Сертифікати видаються з 10 липня. Якщо студент не складає підсумковий тест – сертифікат йому не видається і гроші не повертаються. Сертифікат не є документом державного зразка, містить інформацію про назву курсу, рівень та успішність оволодіння клієнтом матеріалу на основі складених блоків (тестів).

    4.6 Під час карантину, осінніх та весняних канікул в загальноосвітніх закладах, офіційних державних свят заняття «Підприємцем» проводяться відповідно до розкладу, без додаткового інформування «Клієнта».

    5. Права «Клієнта».

    5.1 При наявності зауважень в роботі , питання вирішуються безпосередньо з «Підприємцем».

    5.2 З метою вдосконалення роботи «Підприємця» приймаються пропозиції, зауваження, рекомендації в процесі навчання.

    6. Відповідальність сторін.

    6.1 В разі відсутності оплати за навчання «Клієнт» до занять не допускається.

    6.2 Якщо студент відсутній за станом здоров'я або поважною причиною до 2 місяців, оплата «Клієнтом» вноситься за графіком і відпрацювання проводяться згідно з порядком надання послуг. Якщо клієнт відсутній довший час, питання вирішується в індивідуальному порядку. У разі відсутності оплати до кінця поточного місяця, «Підприємець» не гарантує збереження місця у групі.

    6.3 У разі відміни занять за вини «Підприємця», проводяться додаткові заняття за рахунок «Підприємця» за згодою в часі. Коли хворіє викладач - організовується рівноцінна заміна або можливе проведення дистанційного он-лайн уроку. Допускається присутність на заняттях практикантів та проведення ними фрагментів занять під контролем викладача.

    6.4 Не ознайомленість з порядком надання послуг не є підставою для ігнорування правил оплати та відвідування.

    6.5 «Клієнт» зобов'язується своєчасно повідомляти «Підприємця» про всі можливі зміни, що стосуються організаційного процесу (зміна телефонних номерів, адреси, школи в якій навчається дитина, тощо). Якщо «Клієнт» вчасно не повідомив «Підприємця» про перераховані вище зміни, «Підприємець» не несе відповідальності за не інформованість «Клієнта» у змінах навчального процесу.

    7. Підстави дострокового припинення співпраці.

    7.1 В разі систематичних пропусків, невиконання вимог викладача та порушенні дисципліни «Підприємець» залишає за собою право достроково припинити співпрацю з «Клієнтом» та не надавати йому послуги.

    7.2 Діяльність «Клієнта», що дестабілізує роботу «Підприємця», є підставою для дострокового припинення співпраці.

    7.3 Якщо «Клієнт» не згоден з усіма пунктами надання послуг, йому ці послуги не надаються.

    8. Інші умови надання послуг.

    8.1. Відповідно до змін економічної ситуації в регіоні можливе підвищення тарифів.

    Якщо в «Клієнта» не виникає питань стосовно нових діючих тарифів, порядок надання послуг автоматично стає дійсним на наступний термін.

    8.2. В разі відмови від надання послуг «Підприємцем», перерахунок і повернення грошей «Клієнту» здійснюються з дати подання письмової заяви про припинення співпраці.

    9. Положення про дистанційне навчання.


    Під час загального карантину або у випадку хвороби викладача (рішення приймає «Підприємець») ми пропонуємо дистанційне навчання.

    Тривалість заняття on-line становить ≈ 65% часу очного заняття:

    Очне заняття on-line заняття

    1 год. 20 хв., 1 год. 30 хв. 60 хв.

    55 хв., 60 хв. 40 хв.

    Тривалість on-line уроку обумовлена його специфікою. On-line урок вимагає від викладача додаткового часу на його підготовку, та витрачається час на перевірку д/з.

    Вимоги до учасників on-line занять:

    Підключатися вчасно, рекомендується ставити будильник за 5 хв. до уроку.

    Домашнє завдання надсилається за день до уроку. Завдання, надіслані в день уроку – не перевірятимуться на заданий урок, рахуватимуться невиконаними, оцінка за них буде виставлена на наступний урок за –20% отриманого результату.

    Усі завдання надсилаються за один раз, в друкованому вигляді – твори і граматика, завдання, що прописуються – фото із зошита. Під час он-лайн навчання відпрацювань немає. Студент переглядає запис уроку, який пропустив, виконує завдання і надсилає його своєму викладачу.

    Поведінка під час уроку: вмикати мікрофони на вимогу викладача, зберігати тишу в навчальній кімнаті, мати відповідний вигляд.

    Заборонено вимикати мікрофони та відео інших студентів.

    За порушення дисципліни – штраф у розмірі вартості групового уроку та позбавлення послуг.

    Прохання до батьків забезпечити студента необхідним технічним обладнанням та якісним Інтернетом.

    Наявність увімкненої камери і зовнішньої гарнітури (робочого мікрофона) обов'язкова . Відсутність роботи з увімкненою камерою і робочим мікрофоном є підставою для припинення надання послуг під час он-лайн навчання.

    Контроль за тим, наскільки самостійно відповідає учень, неможливо здійснити дистанційно.

    Викладачі школи покладаються на відповідальність та сумлінність студентів.

    Рекомендуємо батькам проводити періодичний контроль своєї дитини під час он-лайн уроку.



    Зміст
    1. Надання послуг
    2. Обов'язки «Підприємця»
    3. Обов'язки «Клієнта»
    4. Права «Підприємця»
    5. Права «Клієнта»
    6. Відповідальність сторін
    7. Підстави дострокового припинення співпраці
    8. Інші умови надання послуг
    9. Положення про дистанційне навчання
    Вимоги до учасників on-line занять
    Реквізити для здійснення платежів:
    ПриватБанк Р/р UA693052990000026008031200001
    ЄДРПО 2603102821, ФОП Дешко О.А.
    Достатньо вказати: Школа Дешко, період за який оплачуєте та Прізвище Ім'я студента.
    Made on
    Tilda